Cookies
Wij gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om een betere gebruikerservaring te bieden, ons websiteverkeer en onze prestaties te analyseren en voor marketing- en sociale mediadoeleinden (het weergeven van gepersonaliseerde advertenties).
Je kunt je toestemming altijd wijzigen of intrekken op de pagina met ons cookiebeleid.
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voldoet het product niet aan deze verwachtingen of heb je een klacht? Dan vragen we dit binnen 14 dagen aan ons kenbaar te maken. Dat kan op de volgende wijze: Via e-mail: info@lief.nl Per telefoon (085) - 0438093 op werkdagen tussen 09.00 en 21.00 uur Schriftelijk: Lief, Arnhemse Bovenweg 180, 3708 AH Zeist
Wij doen er alles aan om jouw probleem binnen 72 uur naar 100% tevredenheid op te lossen. Dat beloven we!
Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over onze dienstverlening of heb je een klacht, dan vragen we dit binnen 14 dagen aan ons kenbaar te maken. Dat kan op de volgende wijze:
Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)
De meeste bestellingen op Lief.nl zijn maatwerk, elk besteld product wordt speciaal voor u gemaakt. Het herroepingsrecht is daarom niet van toepassing op deze bestellingen. Lief garandeert echter een 100% klanttevredenheid op al haar diensten. Wij vinden het namelijk belangrijk dat u, als klant, tevreden bent.
Een aantal zaken zijn uw eigen verantwoordelijkheid. Daarmee bedoelen we de kwaliteit van de eventuele foto of beeldmateriaal dat u zelf hebt geupload, de juistheid van het adres van de bestelling en de teksten die u zelf op de producten hebt aangebracht. Voor deze onderdelen is Lief niet verantwoordelijk.
Meer informatie over verzending en klachten over verzending vind je op onze pagina over bezorging.
Op onze pagina over de betaalmogelijkheden vind je alle informatie over de verschillende vormen van betalen. Voor de afhandeling van de verschillende betalingen maakt Lief gebruik van de diensten van Mollie - een gerenommeerde en grote aanbieder van online betalingsdiensten. Je betaalt bij ons niet extra voor de betaling die je doet. Je rekent dus uitsluitend je eigen bestelling af.
Heb je tips voor Lief, advies voor de verbetering van onze dienstverlening of andere vragen, dan horen wij die graag. We staan open voor suggesties en aanbevelingen. Bel ons op (085)-0438093 of stuur een mail naar info@lief.nl
Deze kaart is nu toegevoegd aan je eigen collectie.
Deze kaart is nu verwijderd uit je eigen collectie.
Er is een herstel e-mail verstuurd naar het volgende e-mailadres: