Cookies
Wij gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om een betere gebruikerservaring te bieden, ons websiteverkeer en onze prestaties te analyseren en voor marketing- en sociale mediadoeleinden (het weergeven van gepersonaliseerde advertenties).
Je kunt je toestemming altijd wijzigen of intrekken op de pagina met ons cookiebeleid.
Wil jij je gepersonaliseerde cadeaus gaan bestellen, maar loop je nog ergens tegenaan? Hier vind je antwoord op de meest gestelde vragen als het gaat om bestellen. Heb je toch nog een vraag of wil je advies? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice, we helpen je graag!
Wil jij je gepersonaliseerde cadeaus gaan bestellen, maar loop je nog ergens tegenaan? Hier vind je antwoord op de meest gestelde vragen als het gaat om bestellen. Heb je toch nog een vraag of wil je advies? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice, we helpen je graag!
Kies een product naar wens en pas het design aan door de naam aan te passen, lettertype en de kleur. Vervolgens plaats je de bestelling in je winkelmandje door op 'In winkelmandje' te klikken. Vervolgens controleer je de bestelling en klik je op 'Bestelling plaatsen'. Nu kom je in het invoerveld voor de gegevens. Als je deze hebt ingevuld klik je op 'Volgende stap' en hier zie je vervolgens het bezorgmoment. Dan klik je weer op 'Volgende stap' en kies je de gewenste betaalmethode. Nadat je de gegevens en bestelling hebt gecontroleerd vink je aan dat je deze hebt gecontroleerd en ga je akkoord met de algemene voorwaarden door deze aan te vinken. Als laatste klik je op 'Definitief bestellen' en is je bestelling geplaatst en kom je in de betaalomgeving. Nadat je betaald hebt, is de bestelling defintief geplaatst en ontvang je een bevestiging per mail.
Na afronding van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail in jouw mailbox. Heb je geen bevestiging ontvangen? Controleer dan eerst de 'ongewenste mail' en het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij de bestelling. Klopt het e-mailadres wel, maar heb je echt geen mail ontvangen? Neem dan direct even contact op met onze klantenservice.
Onze producten worden allemaal op maat gemaakt en sommige producten hebben een langere productietijd. De exacte levertijd staat altijd vermeld bij het product.
Annuleren is alleen mogelijk als de order nog niet in behandeling is genomen. We raden je aan ons altijd direct te bellen op 085-0438093. We zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 09.00 - 17.00 uur.
We raden je aan ons altijd direct te bellen op 085-0438093, als je nog iets wilt veranderen aan je bestelling. Wij kijken dan voor je of je bestelling al in productie is, of dat we je bestelling nog kunnen annuleren, zodat je de bestelling opnieuw kunt plaatsen. We zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 09.00 - 17.00 uur.
Je kunt de status van je bestelling volgen in je account. Heb je geen account aangemaakt? Geen probleem, maak alsnog een account aan met het e-mailadres dat is gekoppeld aan je bestelling. Je ontvangt overigens ook statusmeldingen via de mail. Heb je nog niks ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice
Ja, dat kan uiteraard. We bezorgen in de volgende landen: België, Bulgarije, Duitsland, Denemarken, Finland, Frankrijk, Griekenland, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Slovenië, Spanje, Tsjechië, en Zweden.
We raden je aan ons direct te bellen op 085-0438093 als je nog iets wilt veranderen aan je bestelling. Wij kijken dan of je bestelling al in productie is, of dat we je bestelling nog kunnen annuleren, zodat je de bestelling opnieuw kunt doen met het juiste bezorgadres. We zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur.
Wat vervelend dat je geen bevestigingsmail hebt ontvangen? Het kan gebeuren dat onze mail in jouw spambox terecht is gekomen. Is dit niet het geval, neem dan even contact op met onze klantenservice. We lossen het graag voor je op.
We vinden het vervelend dat er iets niet goed is gegaan met je bestelling. We willen je vragen om zo snel mogelijk, en in ieder geval binnen 14 dagen, contact met ons op te nemen. Dat kan op de volgende wijze: via e-mail: info@lief.nl, per telefoon 085-0438093 - op werkdagen tussen 09.00 en 21.00 uur of schriftelijk: Lief, Oostergracht 7, 3763 LX Soest.
Wij doen er alles aan om jouw probleem binnen 72 uur naar 100% tevredenheid op te lossen. Dat beloven we!
Een eigen account is super handig, maar niet verplicht. Het voordeel van een eigen account is dat je heel gemakkelijk je favoriete design(s) kunt opslaan om later nog eens te bewerken. En wij kunnen je makkelijk helpen als je een account hebt aangemaakt. In jouw 'eigen collectie' vind je alle opgeslagen designs terug. Handig!
Op sommige feestdagen hebben we beperkte bereikbaarheid. Bekijk hier het overzicht.
Deze kaart is nu toegevoegd aan je eigen collectie.
Deze kaart is nu verwijderd uit je eigen collectie.
Er is een herstel e-mail verstuurd naar het volgende e-mailadres: