Cookies
Wij gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om een betere gebruikerservaring te bieden, ons websiteverkeer en onze prestaties te analyseren en voor marketing- en sociale mediadoeleinden (het weergeven van gepersonaliseerde advertenties).
Je kunt je toestemming altijd wijzigen of intrekken op de pagina met ons cookiebeleid.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling? Moet ik verzendkosten betalen? Alle vragen over de verzending en berzorging van jouw bestelling hebben we hier voor je verzameld. Heb je nog een andere vraag die hier niet tussen staat? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice, we helpen je graag!
Wanneer ontvang ik mijn bestelling? Moet ik verzendkosten betalen? Alle vragen over de verzending en berzorging van jouw bestelling hebben we hier voor je verzameld. Heb je nog een andere vraag die hier niet tussen staat? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice, we helpen je graag!
Wij zullen ten alle tijden proberen om jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen. Voor de meeste producten geldt dat ze binnen 1-3 werkdagen worden bezorgd. De exacte levertijd kun je terugvinden op de productpagina, direct onder de ‘Bewerk’ button.
Zodra we jouw bestelling hebben verstuurd, ontvang je een bevestiging per mail. Je kunt de status van de bestelling ook terugvinden in je Lief account.
Voor verzending binnen Nederland rekenen we €4,99 verzendkosten. De verzendkosten naar België zijn €5,99 en naar Duitsland €6,99. De prijzen naar andere landen in en buiten Europa worden automatisch berekend en zijn zichtbaar in de checkout na de selectie van het land van bestemming.
We bezorgen in de volgende landen: België, Bulgarije, Duitsland, Denemarken, Finland, Frankrijk, Griekenland, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Slovenië, Spanje, Tsjechië, en Zweden.
Een spoedlevering is op dit moment helaas niet mogelijk. Heb je jouw bestelling eerder nodig? Neem contact op met onze klantenservice, wij kijken graag met je mee.
Ja, je kunt ervoor kiezen om het cadeau rechtstreeks naar een ander adres te sturen. Echter is het nu nog niet mogelijk om een cadeauverpakking en wenskaartje mee te sturen.
Lief levert haar producten met PostNL en DHL. Bestellingen zijn te volgen via de Track & Trace code in je mail.
DHL brengt onze pakketten op maandag tot en met zaterdag bij je langs.
Ja, je ontvangt een Track & Trace code per mail zodra jouw bestelling onderweg is.
Controleer altijd eerst of je bestelling al door ons is verzonden. Als dat het geval is en de Track & Trace code werkt niet, neem dan contact op met onze klantenservice.
Ben je niet thuis op het moment dat de postbezorger bij jou voor de deur staat? Hij of zij probeert het pakketje dan af te leveren bij de buren. Lukt dat ook niet, dan proberen ze het pakketje de volgende dag weer bij je thuis te bezorgen (met uitzondering van de zondag) of het pakket wordt bij een afleverpunt gebracht. Met de Track & Trace code kun je de actuele locatie van je pakketje bekijken. Past jouw bestelling door de brievenbus? Dan hoef je uiteraard niet thuis te zijn om het pakketje in ontvangst te nemen.
Bezorging bij een afhaalpunt is op dit moment nog niet mogelijk. Je kunt alleen een huis- of kantooradres invullen.
We raden je aan ons direct te bellen op 085-0438093 als je nog iets wilt veranderen aan je bestelling. Wij kijken dan of je bestelling al in productie is, of dat we je bestelling nog kunnen annuleren, zodat je de bestelling opnieuw kunt doen met het juiste bezorgadres. We zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur.
Wat vervelend dat je de bestelling te laat ontvangen hebt. Voor de verzending maken wij gebruik van DHL en DPD. Als je jouw producten op tijd besteld hebt, maar niet binnen de verwachte levertijd hebt ontvangen, neem dan direct contact met ons op via het contactformulier of bel ons even via telefoonnummer 085-0438093. Wij gaan dan gelijk achter je pakketje aan om ervoor te zorgen dat je het alsnog zo snel mogelijk ontvangt.
We vinden het vervelend dat er iets niet goed is gegaan met je bestelling. We willen je vragen om zo snel mogelijk, en in ieder geval binnen 14 dagen, contact met ons op te nemen. Dat kan op de volgende wijze: via e-mail: info@lief.nl, per telefoon 085-0438093 - op werkdagen tussen 09.00 en 21.00 uur of schriftelijk: Lief, Oostergracht 7, 3763 LX Soest.
Wij doen er alles aan om jouw probleem binnen 72 uur naar 100% tevredenheid op te lossen. Dat beloven we!
Wat vervelend dat je geen bevestigingsmail hebt ontvangen? Het kan gebeuren dat onze mail in jouw spambox terecht is gekomen. Is dit niet het geval, neem dan even contact op met onze klantenservice. We lossen het graag voor je op.
De meeste bestellingen op lief.nl zijn maatwerk, elk product wordt speciaal voor jou gedrukt. Het herroepingsrecht is daarom niet van toepassing op deze bestellingen. Lief garandeert echter een 100% klanttevredenheid op al haar diensten. Wij vinden het namelijk belangrijk dat jij als klant tevreden bent. Bekijk meer informatie over onze garantie.
De meeste producten die je bij ons kunt kopen zijn uitgesloten van het herroepingsrecht, omdat dit maatwerk betreft. Alleen voor standaardproducten in onze webshop geldt het herroepingsrecht. Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
Gevolgen van de herroeping
Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen voor zulke terugbetalingen geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te zenden (Arnhemse Bovenweg 180, 3708 AH Zeist) of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Op sommige feestdagen hebben we beperkte bereikbaarheid. Bekijk hier het overzicht.
Deze kaart is nu toegevoegd aan je eigen collectie.
Deze kaart is nu verwijderd uit je eigen collectie.
Er is een herstel e-mail verstuurd naar het volgende e-mailadres: