Cookies
Wij gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om een betere gebruikerservaring te bieden, ons websiteverkeer en onze prestaties te analyseren en voor marketing- en sociale mediadoeleinden (het weergeven van gepersonaliseerde advertenties).
Je kunt je toestemming altijd wijzigen of intrekken op de pagina met ons cookiebeleid.
Bij Lief bieden we verschillende soorten producten aan, deze hebben allemaal een eigen prijs. Alle informatie over prijzen en betalen hebben we hier voor je verzameld. Heb je nog een andere vraag die hier niet tussen staat? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice, we helpen je graag!
Bij Lief bieden we verschillende soorten producten aan, deze hebben allemaal een eigen prijs. Alle informatie over prijzen en betalen hebben we hier voor je verzameld. Heb je nog een andere vraag die hier niet tussen staat? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice, we helpen je graag!
Voor verzending binnen Nederland rekenen we €4,99 verzendkosten. De verzendkosten naar België zijn €5,99 en naar Duitsland €6,99. De prijzen naar andere landen in en buiten Europa worden automatisch berekend en zijn zichtbaar in de checkout na de selectie van het land van bestemming.
Omdat wij onze producten zo CO2 neutraal mogelijk willen leveren, vragen we voor elke bestelling verzendkosten. Op die manier kunnen we onze uitstoot compenseren.
We houden niet van onverwachte kosten. Daarom zijn al onze prijzen inclusief drukkosten en inclusief BTW. Zo kom je bij ons nooit voor verrassingen te staan!
Bij Lief hebben we regelmatig leuke acties en kortingscodes. Voor de actuele acties raden we je aan om je te abonneren op onze nieuwsbrief en onze social media kanalen. Hierop worden al onze acties vermeld.
De factuur van je bestelling kun je terugvinden in de bevestiging van de verzending, deze ontvang je per email zodra jouw bestelling wordt verzonden.
Bij Lief bieden we verschillende manieren van veilig online betalen. Het gaat hierbij om de volgende online betaalmogelijkheden: iDeal, Achteraf betalen, Klarna (1,95), Creditcard en Mister cash.
iDealMet iDeal kun je eenvoudig en snel betalen. Voor het gebruiken van je iDeal heb je naast je bankpas ook je electronic cardreader van je bank nodig. Het is handig om die vast klaar te leggen voordat je gaat bestellen. De betaling via iDeal is direct verwerkt. We zullen je bestelling dan ook gelijk in behandeling nemen. Voor het betalen met iDeal gelden er geen minimum en maximum bedragen. Voorwaarde is alleen dat er ten tijde van de betaling voldoende saldo op je rekening staat.
Achteraf betalen (Klarna) (1,95)Achteraf betalen verloopt via onze partner Klarna. Klarna stuurt je een factuur per e-mail, zodra jouw bestelling is verzonden. Je kunt betalen wanneer het jou het beste uitkomt, binnen de betaaltermijn van 14 dagen. Wil je gebruik maken van Achteraf betalen dan vragen wij je alleen om je naam, adresgegevens, telefoonnummer en e-mailadres. Klarna stelt tijdens het bestellen vast of je achteraf kunt betalen en tot welk bedrag je een aankoop achteraf kunt betalen. Betaal je jouw rekening niet binnen 14 dagen na de ontvangst van de (Klarna) factuur, dan ontvang je een herinnering per e-mail. Betaal je daarna nog niet dan zal Klarna kosten in rekening brengen (deze zijn altijd voor jouw rekening). Heb je vragen over je betaling, neem dan contact op met de klantenservice van Klarna. Je kunt Klarna bereiken via: 020 – 80 82 852.
Credit CardMet een Credit Card kun je je bestelling ook betalen. We accepteren Credit Cards van MasterCard, Visa en American Express. Een betaling door middel van een Credit Card is gelijk verwerkt en wij zullen je bestelling dan ook gelijk verwerken. Ook voor het gebruik van je Credit Card heb je veelal een electronic cardreader nodig. Het is handig om die vast klaar te leggen voordat je gaat bestellen.
Mister CashWoon je in België, dan kun je ook betalen met Mister Cash. Je betaling is dan direct verwerkt en we zullen je bestelling dan ook gelijk verwerken.
Als particulier kun je op verzoek achteraf betalen. Indien je hiervan gebruikt wil maken kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Ja, bij Lief kun je achteraf betalen met Klarna. Klarna stuurt je een factuur per e-mail, zodra jouw bestelling is verzonden. Je hebt vervolgens 14 dagen de tijd om aan deze betaling te voldoen. Betaal je jouw rekening niet binnen deze 14 dagen na ontvangst van de *Klarna) factuur, dan ontvang je een herinnering per mail. Betaal je daarna nog niet, dan zal Klarna de kosten in rekening brengen. Deze kosten zijn altijd voor jouw rekening. Vragen over jouw betaling? Neem dan contact op met de klantenservice van Klarna, zij zijn te bereiken via: 020 – 80 82 852.
Je kunt bij ons niet op factuur bestellen. Daarnaast kan de factuur niet worden aangepast of naar zakelijk worden omgezet.
Op dit moment kan je bij ons niet met een cadeaukaart betalen.
Wat vervelend om te horen dat het betalen niet direct lukt. Neem contact op met onze klantenservice, we helpen je graag verder.
Wat vervelend om te horen dat het betalen niet is gelukt. Neem contact op met onze klantenservice, we helpen je graag verder.
De terugbetaling duurt ongeveer 3 werkdagen en verschijnt onder de naam Mollie op de bankrekening.
Op sommige feestdagen hebben we beperkte bereikbaarheid. Bekijk hier het overzicht.
Deze kaart is nu toegevoegd aan je eigen collectie.
Deze kaart is nu verwijderd uit je eigen collectie.
Er is een herstel e-mail verstuurd naar het volgende e-mailadres: